خرید شمع بدون شعله کالیفرنیا کندل مدل CC31IVR بسته 3 عددی 


قیمت : 250000 تومان


برند : California Candle


خرید پستی شمع بدون شعله کالیفرنیا کندل مدل CC31IVR بسته 3 عددی 


قیمت شمع بدون شعله کالیفرنیا کندل مدل CC31IVR بسته 3 عددی 



 


برای خرید و مشاهده جزئیات محصول در دیجی کالا کلیک نمایید.



شمع بدون شعله کالیفرنیا کندل مدل CC31IVR بسته 3 عددی


 


نقد و بررسی تخصصی

شمع از پرکاربردترین ابزارهای دکوراتیو است. در هر جایی از خانه که شاید نتوان از دکوری‌های درشت استفاده کرد، شمع بهترین انتخاب است. اگر بخواهیم از تاثیرات معجزه‌آسای شمع صحبت کنیم، موارد بسیاری برای گفتن وجود دارد. اما امروزه یکی از بهترین لوازم دکوری ایمن برای تزیین هر فضا، شمع‌های بدون شعله‌اند. در این میان شرکت کالیفرنیا کندل شمع‌های بدون شعله‌ی متنوعی ساخته که مدل CC31IVR یکی از آن‌هاست. این ست سه‌عددی شمع می‌تواند مکمل زیبای فضای خانه‌تان باشد. اگر قبلا شمع‌های بدون شعله را ندیده‌اید، با ما همراه باشید.

فتیله

ظاهر اغلب این محصولات مانند شمع واقعی است. در این مدل، فتیله‌ی شمع هم طراحی شده است؛ ولی روشن نمی‌شوند. به عکس مقابل نگاه کنید. در این عکس فتیله‌ی شمع و داخل شمع مشخص است؛ ولی باید گفت برخلاف شمع واقعی، روشنایی CC31IVR از بالا نیست و بدنه‌ی شمع روشنایی ایجاد می‌کند. (بار دیگر عکس‌های شمع را در حال روشن ببینید)

باتری

یکی از نکات مهم در این مدل، منبع تغذیه‌ی شمع‌هاست؛ هر شمع به 3 باتری 1.5 ولت AAA یا همان باتری نیم‌قلمی احتیاج دارد تا روشنایی ایجاد کند. دسترسی به آن‌ها از پایین شمع‌ها امکان‌پذیر خواهد بود. در کنار این محفظه که با درپوش مخصوص پوشانده شده، یک کلید هم تعبیه شده است. این کلید امکان خاموش و روشن‌کردن شمع را به شما خواهد داد.

ریموت کنترل

هیجان‌انگیز‌ترین بخش این شمع‌ها ریموت کنترل مشترکشان است. در جعبه‌ی این محصول، یک ریموت کنترل هم قرار دارد که با 8 کلید روی بدنه، اختیار مدت‌زمان، میزان روشنایی و نوع آن را به شما خواهد داد. همان‌طور که در عکس پیداست، ریموت کنترل موجود 8 کلید روی خود دارد که در 4 سطر قرار گرفته‌اند.

 

در سطر اول دو کلید روشن و خاموش دیده می‌شود. این کلیدها همان‌طور که از نامشان مشخص است، وظیفه‌ی روشن و خاموش‌کردن شمع را برعهده دارند. سطر دوم شامل دو کلید برای تعیین زمان روشنایی است. برای مدل CC31IVR دو حالت پیش‌بینی شده که یکی 4ساعته و دیگری 8ساعته است. سطر سوم مربوط به نوع روشنایی است. با فشردن کلید Light، شمع به‌صورت ممتد و مانند چراغ روشن خواهد ماند؛ ولی با فشردن Candle نور شمع با قاعده‌ی زمانی مشخصی کم و زیاد خواهد شد تا حس روشن‌بودن شمع را القا کند. در سطر پایانی هم دو کلید قرار گرفته است که تعیین‌کننده‌ی میزان روشنایی خواهند بود؛ با فشردن کلید سمت راست، نور بیشتر و با کلید سمت چپ، نور کمتری خواهید داشت. به این نکته هم باید اشاره کرد که ریموت کنترل با یک باتری 3ولتی کار می‌کند.

جمع‌بندی

شمع بدون شعله‌ی کالیفرنیا کندل مدل CC31IVR قابلیت تغییر دکوراسیون منزل شما را دارد. این شمع با تنوع امکاناتش می‌تواند ضمن زیبایی، کاربردی هم باشد. اما باید به این نکته هم اشاره کرد که کیفیت ساخت کالا برخلاف ظاهر آن چندان قابل‌قبول نیست. همان‌طور که گفته شد، ریموت کنترل داخل جعبه کیفیت بالایی ندارد و به همین دلیل نباید خیلی روی آن حساب کرد. خود شمع‌ها هم کیفیت متوسطی دارند و در صورت برخورد کوچک، صدمه خواهند دید. با همه‌ی این موارد باید بدانیم که قیمت درنظر گرفته‌شده برای این محصول ‌به‌صرفه است و تا حدودی کیفیت محصول را توجیه می‌کند.


 



 


برای خرید و مشاهده جزئیات محصول در دیجی کالا کلیک نمایید.



 


چیدمان یک فضا از آن کارهایی است که کاملا سلیقه‌ای انجام می‌شود. برای افرادی که به چیدمانی خوب علاقه‌مندند و اهمیت زیادی برای فضاهای زندگی خود قائل‌اند، توصیه می‌شود که اصول دکوراسیون هر فضا را رعایت کرده و در انتخاب ابزارها دقت کنند. یکی از ابزارهایی که در بیشتر فضاهای داخلی و خارجی استفاده می‌شود، شمع است. شمع «کالیفرنیا کندل» (California Candle) مدل «CC31IVR» یکی از انواعی است که در بسیاری از فضاها کاربرد دارد. شمع تاثیر ویژه‌ای بر حال‌وهوای یک فضا می‌گذارد و از بهترین ابزارها برای ایجاد آرامش در یک فضاست. این مدل از کالیفرنیا کندل، یک ست بدون شعله است که شامل سه عدد شمع با سایزهای مختلف در ارتفاع می‌شود. این ست از پارافین به شکل استوانه تهیه شده که درون آن شعله‌ی نسوزی تعبیه شده است. این شعله درواقع چراغ کوچکی است که به کمک سه عدد باتری نیم‌قلمی روشن می‌شود. نور حاصل از آن مانند نور شمع‌های شعله‌دار، سوسو می‌زند. مزیت استفاده از این شمع‌ها علاوه‌بر زیبایی، ایمنی بالای آن است. این شمع‌ها در صورت افتادن روی سطوح، پارچه و...، به دلیل نداشتن شعله‌ی طبیعی، خطر آتش‌سوزی ندارد. همچنین بدون دود و اشک است و سطوح را کثیف نمی‌کند. از این شمع‌ها می‌توان هم برای تزیین فضاهای داخلی و هم فضاهای خارجی استفاده کرد. این ست از کالیفرنیا کندل را هم می‌توان بدون سینی شمع و هم به همراه سینی و با تزیین مقداری گل خشک استفاده کرد. این ست ریموت کنترل دارد که به کاربران امکان می‌دهد از هر فاصله برای روشن و خاموش‌کردن و تنظیم آن اقدام کنند. این ست با همه‌ی سادگی‌اش، بهترین انتخاب برای تزیین و ایجاد یک ترکیب دکوراتیو زیبا و چشمگیر است.


 



تصاویر بیشتر


 



شمع بدون شعله کالیفرنیا کندل مدل CC31IVR بسته 3 عددی
شمع بدون شعله کالیفرنیا کندل مدل CC31IVR بسته 3 عددی
شمع بدون شعله کالیفرنیا کندل مدل CC31IVR بسته 3 عددی


 


برای خرید و مشاهده جزئیات محصول در دیجی کالا کلیک نمایید.



شمع بدون شعله کالیفرنیا کندل مدل CC31IVR بسته 3 عددی
شمع بدون شعله کالیفرنیا کندل مدل CC31IVR بسته 3 عددی
شمع بدون شعله کالیفرنیا کندل مدل CC31IVR بسته 3 عددی


 


 


خرید شمع بدون شعله کالیفرنیا کندل مدل CC31IVR بسته 3 عددی ارزان , شمع بدون شعله کالیفرنیا کندل مدل CC31IVR بسته 3 عددی با قیمت ارزان , خرید California Candle ارزان , California Candle با قیمت ارزان , خرید پستی شمع بدون شعله کالیفرنیا کندل مدل CC31IVR بسته 3 عددی ,خرید اینترنتی شمع بدون شعله کالیفرنیا کندل مدل CC31IVR بسته 3 عددی, خرید شمع بدون شعله کالیفرنیا کندل مدل CC31IVR بسته 3 عددی با قیمت 250000 ,خرید شمع بدون شعله کالیفرنیا کندل مدل CC31IVR بسته 3 عددی فقط 250000 ,خرید California Candle شمع بدون شعله کالیفرنیا کندل مدل CC31IVR بسته 3 عددی ,خرید California Candle با قیمت 250000,kharid شمع بدون شعله کالیفرنیا کندل مدل CC31IVR بسته 3 عددی, gheymat شمع بدون شعله کالیفرنیا کندل مدل CC31IVR بسته 3 عددی  

خرید شمع بدون شعله کالیفرنیا کندل مدل CC31IVR بسته 3 عددی ارزان,شمع بدون شعله کالیفرنیا کندل مدل CC31IVR بسته 3 عددی با قیمت ارزان,خرید پستی شمع بدون شعله کالیفرنیا کندل مدل CC31IVR بسته 3 عددی,خرید شمع بدون شعله کالیفرنیا کندل مدل CC31IVR بسته 3 عددی با قیمت 250000,خرید شمع بدون شعله کالیفرنیا کندل مدل CC31IVR بسته 3 عددی فقط 250000,خرید California Candle شمع بدون شعله کالیفرنیا کندل مدل CC31IVR بسته 3 عددی,kharid online شمع بدون شعله کالیفرنیا کندل مدل CC31IVR بسته 3 عددی,kharid شمع بدون شعله کالیفرنیا کندل مدل CC31IVR بسته 3 عددی arzan,qeymat شمع بدون شعله کالیفرنیا کندل مدل CC31IVR بسته 3 عددی, کارترال شمع بدون شعله کالیفرنیا کندل مدل CC31IVR بسته 3 عددی خرید شمع بدون شعله کالیفرنیا کندل مدل CC31IVR بسته 3 عددی قیمت : 250000 تومانبرند : California Candleخرید پستی شمع بدون شعله کالیفرنیا کندل مدل CC31IVR بسته 3 عددی قیمت شمع بدون شعله کالیفرنیا کندل مد خرید شمع بدون شعله کالیفرنیا کندل مدل CC31IVR بسته 3 عددی ارزان,شمع بدون شعله کالیفرنیا کندل مدل CC31IVR بسته 3 عددی با قیمت ارزان,خرید پستی شمع بدون شعله کالیفرنیا کندل مدل CC31IVR بسته 3 عددی,خرید شمع بدون شعله کالیفرنیا کندل مدل CC31IVR بسته 3 عددی با قیمت 250000,خرید شمع بدون شعله کالیفرنیا کندل مدل CC31IVR بسته 3 عددی فقط 250000,خرید California Candle شمع بدون شعله کالیفرنیا کندل مدل CC31IVR بسته 3 عددی,kharid online شمع بدون شعله کالیفرنیا کندل مدل CC31IVR بسته 3 عددی,kharid شمع بدون شعله کالیفرنیا کندل مدل CC31IVR بسته 3 عددی arzan,qeymat شمع بدون شعله کالیفرنیا کندل مدل CC31IVR بسته 3 عددی,